New connect Gazele biznesu

Historia firmy

INTERNITY powstała w 1992 roku pod nazwą Bilmex. Spółka prowadziła wtedy działalność handlową i wykonawczą na rynku budowlanym.  Do roku 2001 INTERNITY koncentrowała swoją działalność na sprzedaży płytek ceramicznych Gruppo Marazzi S.p.A oraz na drobnych pracach wykończeniowych. Dynamiczny rozwój spółki rozpoczął się od rozszerzenie zakresu działalności o produkty wyposażenia łazienek w roku 2001.

 

2001

Przebudowa i modernizacja salonu sprzedaży przy ulicy Bartyckiej

 

2002

Otwarcie nowego magazynu o powierzchni 800 m2 ulokowanego przy ulicy Bartyckiej

Wdrożenie nowej strony WWW

Rozpoczęcie sprzedaży przez handlowców  Spółki w salonie firmowym Sanitec Koło

Utworzenie działu projektów inwestycyjnych

 

2003

Wdrożenie zintegrowanego komputerowego systemu magazynowo-księgowego działającego on-line między wszystkimi oddziałami firmy oraz dostosowanego do potrzeb spółki systemu zarządzania informacją

Wdrożenie wysokiej kultury organizacyjnej pracy opartej na płaskiej strukturze organizacyjnej z wyraźnym podziałem kompetencji wśród pracowników firmy oraz pro-wzrostowym systemem motywacyjnym

Uzyskanie statusu wyłącznego dystrybutora Ceramiche Marazzi w Polsce centralnej

Uzyskanie statusu bezpośrednich partnerów w Sanitec Koło Sp. z o.o. oraz Hansgrohe Polska Sp. z o.o. – liderów w swoich segmentach rynku

 

2004

Otwarcie nowoczesnego salonu sprzedaży przy ulicy Wiertniczej w Warszawie (520 m2).

Wprowadzenie systemu ubezpieczeń kredytu kupieckiego (Euler Hermes).

Wyodrębnienie działu zamówień

 

2005

Powołanie działu systemów grzewczych

Powiększenie powierzchni magazynowej o kolejne 500 m2

Podpisanie wielu bezpośrednich umów z producentami

 

2006

Otwarcie dwóch sklepów w centrum handlowym Domoteka w Warszawie, w tym jednego monomarkowego My House of Villeroy&Boch (łączna powierzchnia 340 m2)

Otwarcie nowego salonu w Krakowie, obsługującego klientów detalicznych (w ramach powołanej przez Piotra Grupińskiego i Roberta Niessner spółki Prodesigne)

 

2007

Powołanie rad produktowych - podmiotów składających się z najlepszych handlowców opiniujących i proponujących produkty rozszerzające ofertę Spółki

Zmiana nazwy Spółki na Hydrostrefa Sp. z o.o.

 

2008

Przekształcenie Hydrostrefa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Hydrostrefa Spółka Akcyjna

Zmiany w akcjonariacie spółki

Wynajęcie nowego salonu sprzedaży w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej – 530 m2

Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP

Otwarcie nowoczesnego magazynu w Piasecznie, obsługiwanego przez system komputerowy o powierzchni 2300 m2

Debiut na rynku Newconnect

 

2009

Internity staje się wyłącznym dystrybutorem specjalistycznego oświetlenia włoskiej grupy Targetti Poulsen w Polsce

Firma rozbudowuje kadrę specjalistów w działach oświetleniowym i grzewczym

 

2010

Wyodrębnienie Działu Hurtu Sanitarnego

Stworzenie i wdrożenie działającego on-line systemu obsługi klientów hurtowych ISZ

Renowacja salonu przy ulicy Wiertniczej i otwarcie Studio Axor-Duravit

Otwarcie nowego salonu Internity Concept Store przy Duchnickiej w Warszawie

Otwarcie salonu w Łodzi przy ul. Fabrycznej

Wdrożenie nowego serwisu internetowego, kierowanego głównie do architektów i projektantów, z bogatą wyszukiwarką produktów, katalogów i plików do projektowania

Rozpoczęcie sprzedaży internetowej w ramach Spółki Digital Interiors Sp. z o.o. Spółka komandytowa

Wdrożenie nowej strony internetowej wraz z profesjonalnym modułem relacji inwestorskich.